Általános Szerződési Feltételek

I. A Szolgáltató

A www.ujszilvasilevendula.hu webáruház üzemeltetője a Dr. Top Medical Kft. (továbbiakban: Szolgáltató).

A Szolgáltató adatai:

Név:Dr. Top Medical Egészségügyi és Kommunikációs Kft.
Székhely/telephely/levelezési cím:2700 Cegléd Víz u. 10
Telefon:+36-30-6408720
e-mail:hello@ujszilvasilevendula.hu
weboldal:www.ujszilvasilevendula.hu
Adószám:23489763-2-13
Cégjegyzékszám:13 09 174388
Bankszámlaszám (HUF):
Képviseli:Dr. Ipolyi-Topál Gitta ügyvezető

II. A Szolgáltatás igénybevétele

Regisztrációjával és megrendelésének leadásával Ön adás-vételi szerződést köt Szolgáltatóval, mint vevő (továbbiakban Vevő), egyúttal elfogadja Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit.

  1. A szerződés tárgya: 
    A szerződés tárgya a www.ujszilvasilevendula.hu weboldalon működtetett webáruházban rögzített és rendelhető státuszban lévő valamennyi árucikk, továbbiakban Termék adás-vétele
  2. A termék:
    A termékek pontos leírása, adatai, a mindenkori érvényes fogyasztói ára az adott termék adatlapján található.
  3. A regisztráció:
    A vásárlási folyamat részeként Vevő regisztráció nélkül vásárolhat. Szolgáltató Vevő adatait az Adatvédelmi Szabályzatban – amely nyilvánosan elérhető Szolgáltató weboldalán – található, az aktuális jogszabályi kötelezettségeknek megfelelő irányelveknek megfelelően tárolja és használja.
  4. A megrendelés:
    Vevő a weboldalon kiválasztott Terméket/Termékeket a kosárba helyezi, a megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok megadását követően a megrendelését véglegesíti, elküldi Szolgáltatónak. A megrendeléseket Szolgáltató egyedi megrendelési számon tartja nyilván.
  5. A vételár és a fizetés:
    A Termékek adatlapján megtalálható az egyes Termékek áfával növelt érvényes fogyasztói ára. Termékcsoportokra időszakos akciós árat ajánlhat Vevő részére.
    Vevő a vásárlás folyamán kiválasztja a szállítási módtól függően a fizetési módozatok, mint utánvétes vagy bankkártyás vagy előre utalás fizetési módozatok valamelyikét.
  6. Bankkártyás fizetés:
  1. A számlázás:
    A megrendelés elküldését követően Szolgáltató e-mailben megküldi a megrendelés visszaigazolását. A számlát nyomtatott formában Termékeket tartalmazó csomagban küldi.
  2. Szállítási feltételek és határidők, személyes átvétel:
    Vevő a vásárlás folyamán kiválasztja a szállítási módozatok valamelyikét, amely lehet házhozszállítás, átvételi pontra történő szállítás vagy személyes átvétel.

    –    Házhozszállítás:
    A Vevő által megadott címre a Szolgáltatóval megbízásos jogviszonyban lévő futárszolgálat (továbbiakban Szállítmányozó) 1-5 munkanap alatt szállítja a megrendelt Termékeket. A csomag átadásának meghiúsulása esetén Szállítmányozó egy alkalommal újra megkísérli a csomag kézbesítését, azonban ha másodszorra sem jár sikerrel, a csomagot visszaszállítja Szolgáltatónak. Ebben az esetben vevői ellállás történik. (Részletek: 11. pont Ellállási jog.)
    A szállítást Szállítmányozó hétköznapokon és munkaidőben teljesíti, figyelembe véve Vevő megrendelése során írásban jelzett kéréseit.
    A Megrendelés szállításának várható időpontjáról Vevő e-mailben értesítést kap.

    –    Csomagpontra, csomag automatába történő szállítás:
    Csomagpontra (Pick Pack Pont, MPL PostaPont, Postán maradó) vagy csomag automatába (MPL Csomagautomata, Foxpost)  történő szállítás esetén a megrendelés 2-5 munkanap alatt érkezik meg a kiválasztott csomagpontra. A csomag megérkezésekor Szállítmányozó sms-ben vagy e-mailben értesítést küld vevőnek, hogy a csomag átvehető. A csomagot 5 munkanapon belül lehet átvenni Pick Pack Pontra, MPL Postapontra küldött, vagy postán maradó csomag esetén. Csomagautomatába küldött csomagnál, az automatába történt elhelyezéstől számítva MPL csomagautomata esetén 2 napon belül, Foxpost automata esetén 3 napon belül lehet átvenni a csomagot.
  3. A szállítás költsége:
    A szállítási díj a weboldalon online bankkártyás fizetéssel házhozszállítás esetén 1.690 Ft, csomagpontra vagy csomagautomatába szállítás esetén 1.390 Ft. Utánvétes fizetés választása esetén a szállítási díjhoz 300 Ft fizetési mód költség adódik. 15.000 Ft-ot meghaladó megrendelés és személyes átvétel esetében a szállítás ingyenes!
  4. A teljesítés:
    Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy a webáruházban megrendelt termékeket mind mennyiségben, mind minőségben, kifogástalan állapotban és határidőben leszállítsa Vevőnek. A megrendelés teljesítésének napja megegyezik a megrendelés napjával, az átvétel napja pedig megegyezik a megrendelt csomag kézbesítésének, illetve a csomag személyes átvételének napjával.

    Amennyiben Szolgáltató akadályoztatva van a megrendelés teljesítésében, úgy arról Vevőt e-mailben és/vagy telefonon haladéktalanul értesíti. Bankkártyás megrendelés, vagy banki előre utalás esetében az előre kifizetett vételárat Szolgáltató visszatéríti Vevőnek.

    Amennyiben a megrendelés teljesítése Vevő hibájából hiúsul meg, és Vevő kéri a csomag újbóli kiszállítását, a szállítási költség Vevőt terheli még abban az esetben is, ha a megrendelt Termékek vételára meghaladta a 15.000 Ft-ot.
  5. Elállási jog:
    Vevő jogosult elállni a megrendeléstől az alábbi esetekben:
    –    a megrendelés és a csomagfeladás között eltelt időszakban indoklás nélkül bármikor,
    –    a csomag átvételét követően 14 naptári napon belül indoklás nélkül bármikor,
    –    a csomag átvételét követően 14 naptári napon túl indoklással, amennyiben a Szolgáltatónak felróható hibát, hiányosságot tapasztal a Termékben.

–  Amennyiben Vevő elállása úgy történik, hogy a csomagot nem veszi át, úgy a kiszállítás- és a visszaszállítás költségét Szolgáltató Vevőnek felszámíthatja az alábbiak szerint:

Az eredeti szállítási költség, melynek ingyenessége vagy csökkentett mértéke, az átvétel hiánya miatt megszűnik: házhozszállításnál bruttó 1.690 Ft, csomagpontra vagy csomag automatába küldött csomag esetén bruttó 1.390 Ft.

(Ez az összeg nem számítható fel, amennyiben ezt a Vevő bankkártyás fizetéssel megfizette a rendelése részeként.)

Visszaszállítás díja Szolgáltató raktárba: bruttó 1.390 Ft.

– Minden más indoklás nélküli elállás esetében a visszaszállítási költség Vevőt terheli, illetve a visszaszállítás Vevő feladata. Utánvéttel feladott postai csomagot Szolgáltató nem vesz át.

  1. A reklamáció:
    Amennyiben Vevő a csomag átvételét követően akár mennyiségi, akár minőségi hibát tapasztal a megrendelt Termékekben, vagy nem az általa megrendelt Termékeket szállította neki Szolgáltató, az alábbi módon jelezheti kifogását Szolgáltatónak:
    –    a hello@ujszilvasilevendula.hu címen e-mailt küld Szolgáltatónak, amiben megírja észrevételeit,
    –    Szolgáltató által megadott telefonszámon (+36-30 6408720), hétköznap és munkaidőben tájékoztatja Szolgáltatót a tapasztalt hibáról.
    Szolgáltató köteles a szállítási hibát saját költségén javítani, azaz csereterméket biztosítani. Amennyiben ebben akadályoztatva van – pl. minden raktáron lévő termék ugyanazzal a hibával rendelkezik, vagy elfogyott az eredetileg megrendelt termék, stb., köteles a vételárat Vevőnek visszatéríteni. Vevő nem köteles elfogadni a csereterméket, ekkor az indoklással való elállás esetében érvényes szabályok az irányadóak (II/11. pont).

III. Vegyes rendelkezések

Szolgáltató nem vállal felelősséget a késedelmes teljesítésből, a nem teljesítésből, vagy a szolgáltatás leállásából, illetve Vevő által rosszul megadott adatokból eredő károkért.

Szolgáltató a megrendelések teljesítése céljából a következő alvállalkozók szolgáltatásait veszi igénybe:

KBOSS Kft.www.szamlazz.hu
Magyar Posta Zrt.www.posta.hu
Foxpost Zrt.www.foxpost.hu

A megrendelés teljesítése során az alvállalkozók Általános Szerződési Feltételei az irányadóak, ezekről a fent megadott weboldalakon tájékozódhat.

Érvényes: 2022. augusztus 3-tól visszavonásig.