Rendelés, szállítás

Kedves Vásárlónk!

Ha bármilyen kérdése felmerülne rendelésével kapcsolatban, a következő telefonszámon érdeklődhet, hétfőtől csütörtökig 8.00-17.00 óráig, pénteken 8.00-13.00 óráig.

+36 30 640 8720

e-mail: hello@ujszilvasilevendula.hu

A változtatás jogát fenntartjuk. 

  1. A rendelés folyamata
  1. Válassza ki a megrendelni kívánt terméket, majd azt a KOSÁRBA gomb megnyomásával tegye a kosárba.
  2. Amennyiben nem szeretne további termékeket rendelni, kattintson a KOSÁR  menüpontra, és ellenőrizze, hogy a kívánt termék(ek) és mennyiségek szerepelnek-e a listában.
  3. Ha mindent rendben talál, a vásárlást regisztráció nélkül a FOLYTATÁS BEJELENTKEZÉS NÉLKÜL gombra kattintva folytathatja a vásárlást, vagy ha regisztrált vásárló, akkor az e-mail cím és jelszó megadásával a BELÉPÉS gombra kattintva tudja előre rögzített adatait előhívni.
  4. Következő lépésben a szállítási módot kell kiválasztani.
  5. Következő lépésben a fizetési módot kell kiválasztani.
  6. Regisztráció nélküli vásárlás esetén kérjük, adja meg az adatait, illetve a számlázási- és a szállítási címét.

Bejelentkezett, regisztrált vásárló esetén kérjük, válassza ki a szállítási- és a számlázási címét.

  1. Kattintson a TOVÁBB gombra.
  2. Kérjük, ellenőrizze, hogy a rendelési adatok helyesek-e. (Ha változtatni szeretne bármely adatot, vagy a rendelésen, a VISSZA gombbal visszaléphet a kívánt helyre.) Ezen a felületen tud hozzáadni megjegyzést a rendelésével kapcsolatban.
  3. Amennyiben mindent rendben talál, az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatvédelmi nyilatkozatot  el kell fogadnia (ki kell pipálnia), majd a RENDELÉS VÉGLEGESÍTÉSE gombra kattintva fejeződik be a vásárlás.

Az ezt követő oldalon „Megrendelését rögzítettük” felirat jelenik meg rendelésének számával, ekkor biztos lehet abban, hogy rendszerünk regisztrálta vásárlását.

Bankkártyás fizetés esetén 

Vásárlásáról automatikusan visszaigazoló e-mailt küldünk az Ön által megadott e-mail címre. (Amennyiben e-mailünket nem kapja meg a megrendelést követő 30 percen belül, kérjük, ellenőrizze levelező rendszerének spam mappáját.) A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a fenti visszaigazoló email az Ön elektronikus postaládájába megérkezik.

II.        Szállítási módok és személyes átvétel

1. Házhozszállítás

A csomagot csak belföldi címre tudjuk kiszállítani. A megrendelt termékeket, a rendelést követő 1-5 munkanapon belül, munkanapokon 8.00 és 17.00 óra között a megadott címre futárszolgálat vagy a Magyar Posta szállítja ki.

2. Átvételi pontra történő szállítás:

A Foxpost automatába rendelt termékek a rendelést követő 2-5 munkanapon belül jutnak el a kiválasztott átvételi pontra.

A csomagfeladásakor rendszerünk egy automatikus e-mailben értesítést küld a megadott e-mail címre. A fenti elérhetőségeink valamelyikén Vevő kérheti a csomagszámát, mely segítségével a csomag nyomon követhető.

Őrzési idők:

Pick Pack Pont: 5 munkanap. Ezután a csomag visszáruzásra kerül.

MPL PostaPont: 5 munkanap. Ezután a csomag visszáruzásra kerül.  

MPL Postán maradó:  5 munkanap. Ezután a csomag visszáruzásra kerül.

MPL csomagautomata: 2 naptári nap. Ha a rendelkezésre álló idő alatt nem tud érte menni, MPL SMS-ben értesíti, hogy a csomagot hol veheti át 5 napos őrzési időn belül. Ezután a csomag visszáruzásra kerül.

Foxpost csomagautomata: 3 naptári napig marad a csomagja az automatában. Az 3 napos időtartamba a hétvégi napok (szombat, vasárnap) is beleszámítanak. Az átvételi határidő óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található.

Kérjük, hogy a megadott őrzési időn belül vegyék át a csomagot, mert ha az visszáruzásra kerül, akkor felszámítjuk a szállítási költségeket.

3. A személyes átvétel:

Személyes átvétel: Újszilváson előzetes egyeztetés alapján lehetséges